Sunday, April 24, 2011

Fabrics Restock

Alhamdulillah saya dapat beli kain harini.. terima kasih Mr Hubby sudi keluarkan modal dan juga masa untuk saya. Saya ada kain pattern baru dan juga dapat menambah stok kain lama. Pada yang nak tempah beg, sila klik di sini untuk memilih fabrik.. atau klik di Fabrik Corner di bahagian kanan page ini.

Saya tak jual kain ni ye.. ni cuma untuk yang ingin menempah beg sahaja.













JANGAN LUPA CHECK AVAILABILITY OF THE FABRIC BY CLICKING "OUT OF STOCK FABRIC" AT THE RIGHT HANDSIDE OF THIS PAGE

2 comments:

  1. lamanya tak nampak haida online kat blog nii.. masih bizi kerr

    ReplyDelete
  2. terima kasih mila singgah sini.. mcm2 masalah lah mila.. sebab tu saya byk diam je. now nak start balik buat beg.. semoga rezeki saya disini masih ada.

    ReplyDelete