Tuesday, October 25, 2016

Batu Seremban Ready Stock

Saya masih menerima tempahan untuk batu seremban. 
Order harini, esok saya dah boleh pos. Banyak dah saya sediakan readystock

 harga: RM7 satu set (7 cakak dan satu beg uncang).  Diisi dengan batu2/pasir akuarium, tidak padat, dijahit mesin sepenuhnya, saiz +-3cm, menggunakan kain cotton premium yang comel2.
kos pos: RM7 (untuk 1 - 6 set), RM9 (untuk 7 - 8 set), RM10 untuk 9 - 12 set)

Boleh lawat page saya di facebook
ada banyak pilihan corak2 kain di situ 

untuk order, sila pm atau sms atau whatsapp 0123504136
lebih elok sekiranya sebelum mesej saya, baca dulu page facebook saya tu. segala keterangan cara order ada saya tulis di pinned post dan juga dalam album Pilihan Corak Kain. Ini akan lebih menjimatkan masa. Kalau betul2 tak faham baru tanya saya. Jimat masa pembeli dan penjual. 

 

 

 


  



 

No comments:

Post a Comment